Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

Άστα τα μαλλάκια σου....


Καλησπέρα!
Τι κάνετε? Σήμερα είπα να κάνω ένα ποστ για τα σαμπουάν. Θεωρώ ότι τα μαλλιά είναι ένα από τα όπλα των γυναικών και για αυτό πρέπει να τα προσέχουμε.Τα δικά μου είναι αρκετά μακριά με χοντρή τρίχα και σκληρές άκρες.Γι αυτό προτιμώ τα σαμπουάν ,καθώς και οι κρέμες, που χρησιμοποιώ να είναι για ενυδάτωση.

Τα τελευταία χρόνια όμως έχω εμφανίσει και ξηροδερμία , κάτι που κάνει τις επιλογές μου σε σαμπουάν περιορισμένες και πιο δύσκολες...

Αυτά που έχω δοκιμάσει κατά καιρούς είναι το ULTREX κατά της ξηροδερμίας (το γυναικείο,στο λευκό μπουκάλι) αλλά δεν είδα καμιά βελτίωση στο πρόβλημα..
Επίσης έχω δοκιμάσει και αρκετά της PANTENE όπως αυτά :

Τα σαμπουάν της Pantene όμως πέρα του ότι έχω διαβάσει ότι κάνουν κακό στο δέρμα του κεφαλιού(όντως χειροτέρεψαν το πρόβλημα) επίσης όσο τα χρησιμοποιούσα μου έπεφταν και αρκετές τρίχες οπότε και δεν τα ξαναχρησιμοποίησα!


Μια άλλη εταιρία που έχω δοκιμάσει και μου άρεσε ήταν η LE PETITE MARSELLAIS (κάπως έτσι :Ρ )και συγκεκριμένα την πορτοκαλί σειρά που είναι για ενυδάτωση αλλά και την άσπρη που είναι για μακριά μαλλιά.Έχουν πολύ ωραία αρώματα και ειδικά η πορτοκαλί σειρά τα κάνει κ αρκετά απαλά(όλα σε συνδυασμό με την αντίστοιχη κρέμα μαλλιών)
Επίσης έχω χρησιμοποιήσει και από την L'OREAL τη σειρά RE-NUTRITION,το λευκό μπουκάλι.Δε μου άρεσε καθόλου γιατί ενώ μεν δεν μου εμφάνιζε ξηροδερμία όταν τα μαλλιά μου στέγνωναν δεν ήταν καθόλου απαλά όπως και θα περίμενα να είναι μετά από "εντατική ενυδάτωση".


Μία άλλη εταιρία που έχω δοκιμάσει είναι η DOVE.Τα προϊόντα της είναι πολύ ενυδατικά γενικότερα.Αυτό που είχα πάρει είναι το Anti frizz control.Ήταν πολύ καλό και έκανε τα μαλλιά πολύ απαλά αλλά δυστυχώς μου δημιουργούσε και εκείνο ξηροδερμία και φαγούρα.



Τέλος,έχω δοκιμάσει με τα HEAD&SHOULDERS που τα θεωρώ τα καλύτερα σαμπουάν κατά της ξηροδερμίας.Ειδικά το γαλάζιο που είναι και το καταλληλότερο.Την τελευταία φορά είχα πάρει το ροζ,που είναι και σχετικά καινούριο για απαλά μαλλιά.Τα κάνει όντως απαλά και αξίζει να το δοκιμάσετε.



Για μένα τα καλύτερα από αυτά είναι τα PETITE MARSELLAIS και HEAD&SHOULDERS!!Εσάς ποιό είναι το αγαπημένο σας σαμπουάν??Δώστε μου ιδέες γιατί μ'αρέσει να ψάχνομαι γενικότερα με προϊόντα!Ελπίζω να σας έδωσα μια ιδέα αν ψάχνετε και σεις για το κατάλληλο σαμπουάν!!





1 σχόλιο:

  1. koita...ontws ta pantene den einai kala ...egw exw dokimasei ths L'OREAL gia vammena mallia to kokkino mpoukali me thn krema..exw vapsei ta mallia mou kapws kokkina oxi to entono..mhn fantasteis kai den ladwsan htan polu malaka..mia xara!!ta head & shoulders ontws einai polu kala eidika to de3io mpoukali!!polu wraio apotelesma!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Love reading your comments!
Please Don't leave your links!