Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

No heat Curls!!

Καλησπέρα κορίτσια!Τι κάνετε??
Κρυουλάκι και σήμερα ε??
Σήμερα σας έχω το ποστ που σας υποσχέθηκα!!
Πως να κάνετε μπούκλες χωρίς καν να ιδρώσετε!!
Την μέθοδο αυτή την έκανα 2 φορές και μου στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία(και πολλά κοπλιμέντα) την δεύτερη φορά οπότε σας έχω και τιπς!

Απ'ότι βλέπετε και από τις φωτογραφίες είναι πάρα πολύ απλό!
Ενώ τα μαλλιά σας είναι νωπά και καλοχτενισμένα τα στριφογυρίζετε ανελέητα και χωρίς αύριο! :Ρ
Αφού τα στρίψετε τα κουλουριάζετε σε μικρά κεφτεδάκια στο κεφάλι σας και τα στερεώνεται με τσιμπιδάκια.
Κοιμηθείτε (όπως μπορέσετε) και το πρωί λύστε τα και χτενίστε τα με τα δάχτυλά σας.Αν θέλετε κρεπάρετε λίγο τις ρίζες για να φαίνονται πιο πλούσια.
Ίσως να χρειαστεί να κάνετε με το σίδερο για μπούκλες 1-2 τούφες αλλά τίποτα παραπάνω.Υπόσχομαι!(εντάξει εγώ έκανα και τα μπροστινά γιατί είναι πιο κοντά και δεν στάθηκαν καλά)



Το αποτέλεσμα!!(για περισσότερες φωτογραφίες δείτε και το ποστ εδώ.)

Tips:
  • MHN βάλετε αφρό νομίζοντας ότι τα μαλλιά σας θα σταθούν καλύτερα.Όχι μόνο δεν θα σταθούν αλλά θα μπερδευτούν τόσο που μετά δεν θα μπορείτε να τα ξεμπερδέψετε με τίποτα.(ήταν αυτό που έκανα την πρώτη φορά και απέτυχε το πείραμα..)
  • Πιάστε μεγάλες (χοντρές) τούφες μαλλιών.Έτσι οι μπούκλες θα γίνουν ωραίες,πλούσιες και αρχοντικές.
  • Προσπαθήστε να πιάσετε τα μπροστινά και όσα είναι κοντά στην χωρίστρα σας πάνω και όχι στα πλάγια,για να έχετε περισσότερο όγκο στην κορυφή μετά.(όπως στην δεύτερη φωτογραφία)
  • Αν τα μαλλιά σας δεν είναι σπαστά όπως τα δικά μου βάλτε λίγο λαδάκι(όπως της Loreal Extraordinary oil-αυτό έβαλα και γω) ή κάποιο leave-in conditioner(προτείνω το πράσινο μπουκάλι της Sunsilk για μαλλιά με μπούκλες )


Λοιπόν,ελπίζω να σας άρεσε!Κάντε το και πείτε μου αποτελέσματα!

 Follow Me
Twitter ~ Facebook ~ Bloglovin ~ Pinterest

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Love reading your comments!
Please Don't leave your links!