Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

Castalia - Chronoderm Vitamin C-

Γεια σας κορίτσιαα!!

Σήμερα θα σας μιλήσω για το Vitamin C από Castalia
Όπως λέει και το όνομα του είναι καθαρή βιταμίνη C!!Tι είναι όμως αυτό το προϊόν??

 Καταρχήν ,να σας πω ότι ανήκει στη σειρά της Castalia,Chronoderm, η οποία είναι για πρόληψη και επανόρθωση ενάντια στα σημάδια γήρανσης και φωτογήρανσης της ευαίσθητης επιδερμίδας.

Η συγκεκριμένη είναι ειδική φροντίδα για ρυτίδες,φωτογήρανση,δυσχρωμίες και πρόληψη (με το Abscorbic Acid).

O Vitamin C 10% είναι ένας αντιγηραντικός ορός για πρόσωπο,λαιμό και ντεκολτέ,με καθαρή και σταθερή βιταμίνη C.

Είναι  κατάλληλο για κάθε τύπο επιδερμίδας καθώς επίσης Δεν περιέχει άρωμα και parabens ούτε είναι φαγεσωρογόνο και λιπαρό!!

Υποστηρίζει ότι προσφέρει ισχυρή αντιοξειδωτική δράση που συμβάλλει στη μείωση των κηλίδων κατά 2%* και ενεργοποιεί το κολλαγόνο που συμβάλλει στην αύξηση ελαστικότητας κατά 9,6%* και ενυδάτωση της επιδερμίδας κατά 39.9%*

*αυτά δεν τα λέω εγώ!Αλλά η μελέτη που έγινε στο Νοσοκομείο Συγγρός τον Σεπτέμβρη του 2009


Η άποψή μου όμως ποια είναι;;;



Καταρχήν να σας πω ότι μου άρεσε πάρα πολύ η συσκευασία.Κάτω από το καπάκι είναι ένα κίτρινο σωληνάκι που εκεί μέσα περιέχεται η βιταμίνη C σε μορφή σκόνης.Έτσι προστατεύεται από το φως και την υγρασία η οποία θα αλλοίωνε την βιταμίνη.Μέσα στο φιαλίδιο τώρα,περιέχεται ο ορός που χρειάζεται για να ενεργοποιηθεί η βιταμίνη.



Στρίβοντας λοιπόν το καπάκι,το κίτρινο σωληνάκι ανοίγει και πέφτει μέσα στον ορό η βιταμίνη C.Aνακινείται καλά για 1-2 λεπτά,τοποθετείται από πανω το ειδικό σταγονόμετρο που υπάρχει στη συσκευασία και είναι έτοιμο για χρήση!

Το απλώνεται λοιπόν σε στεγνό καθαρό πρόσωπο και λαιμό με κυκλικές κινήσεις ώσπου να απορροφηθεί.
(μην ξεχάσετε και την αντηλιακή σας από πάνω αν προκειται για πρωινή χρήση)

Βασικά είναι σαν να απλώνεται νεράκι!Δεν μυρίζει καθόλου και είναι τόοοσο λεπτόρευστο!Απλώνεται εύκολα και απορροφάται σχετικά γρήγορα από την επιδερμίδα.

Το μόνο αρνητικό που θα παρατηρήσετε σ'αυτή τη φάση είναι ότι μόλις στεγνώσει θα κολλάει το δέρμα σας.Αυτή η αίσθηση φεύγει μόλις απλώσετε την ενυδατική σας ή μετά από το πολύ καμιά ώρα.

Με χρήση πρωί-βράδυ, για περίπου 1 μιση εβδομάδα,παρατήρησα ότι το δέρμα μου έγινε απαλότερο,πιο λαμπερό και ελαστικό και δεν έκανε το πρόσωπό μου λιγότερο ή περισσότερο λιπαρό.

Σε ρυτίδες και δισχρωμίες δεν μπορώ να πω ότι είδα διαφορά γιατί απλά...δεν έχω ακόμη! 

Γενικά ,μου άρεσε αρκετά και το βρήκα και πολύ καινοτόμο.Δεν έχω ξαναδεί κάτι αντίστοιχο που να βλέπεις και μπροστά σου τα ενεργά συστατικά!
Για τον λόγο αυτό το κάθε φιαλίδιο αντέχει το πολύ 3 μέρες αφού μπεί μέσα η σκόνη της βιταμίνης C και ύστερα πετιέται.

Κυκλοφορεί σε συσκευασία των 3x5ml φιαλιδίων ή 14x5ml σε τιμή 13E και 45Ε αντίστοιχα.(βέβαια σε μια γρήγορη αναζήτηση τα βρήκα και με 40% έκπτωση σε πολλά ιντερνετικά φαρμακεία)


Πως σας φάνηκε??
Το έχετε δοκιμάσει?
Θα το δοκιμάζατε??

Μέχρι το επόμενο ποστ,να περνάτε τέλεια!!
Πολλά φιλάκια!!


xXx
Ευαγγελία


 Follow Me

6 σχόλια:

  1. πολύ ενδιαφέρον! Σκοπός του είναι να είναι καθημερίνο προιον περιποίησης ή περισσότερο σαν κούρα( τί λέξη)? Γιατί για καθημερινό μου φαίνεται λίγο ακριβό! Θα μου άρεσε να το δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και καλά για να δεις αποτέλεσμα πρέπει να το χρησιμοποιείς κάθε μέρα,πρωί-βράδυ για κανα μήνα τουλάχιστον και μετά συνεχίζεις για να κρατάς το αποτέλεσμα.Δεν είναι γιατί και την μεγάλη συσκευασία την βρήκα και με 23Ε και το προϊόν είναι πολύ για να τελειώσει μόνο σε 3 μέρες!Οπότε μπορούν να το χρησιμοποιούν και 2 γυναίκες μέσα στο σπίτι!οπότε μοιράζονται και τα έξοδα!χεχε

      Διαγραφή
  2. Θα το δοκίμαζα σίγουρα αν το πετύχω και εγώ σε κάποια προσφορά! Φαινεται άκρως ενδιαφέρον προιόν! Τσέκαρε εδώ, σε έχω προσθέσει :) http://tell-a-beauty-story.blogspot.gr/2014/02/tag-tmi-too-much-information.html xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο το concept του προιοντος αλλα ουτε κι εγω εχω ακομη ρυτιδες! Θα το προτείνω ομως στη μαμακα μου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχω κι εγώ ένα μέρος του πακέτου (3 φιαλίδια) και έλεγα να το δώσω στη μαμά!
    Πολύ καινοτόμα ιδέα πράγματι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά θα το ήθελα πολύ!
    Πολύ ωραίο review!
    Φιλιάα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Love reading your comments!
Please Don't leave your links!