Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

GARNIER ~Hydra Match for combination/oily skin

Γειααα!! :D
Σήμερα θα σου μιλήσω για την ενυδατική κρέμα ημέρας Hydra Match,από την Garnier.
H συγκεκριμένη απευθύνεται σε μικτές ή λιπαρές επιδερμίδες και είναι η πράσινη της σειράς. 
Έρχεται σε ένα όμορφο πράσινο παστέλ βαζάκι των 50ml.
Όπως βλέπεις την έχω σχεδόν τελειώσει οπότε μπορώ να σου πω ανενόχλητη την άποψή μου!

Το χρώμα της είναι και αυτό πράσινο (τι μανία είναι αυτή όλες οι κρέμες για λιπαρές επιδερμίδες να είναι πράσινες? #λεωκαιτονπονομου),έχει σχετικά παχιά υφή (σε αντίθεση με άλλες που είναι τζελ) και όμορφο άρωμα σαν κολώνιας (είναι λίιιγο έντονο αλλά εμένα δεν με ενοχλεί, μ'αρέσει!) και δεν περιέχει parabens!
Μέσα σε όλα τα άλλα υπόσχεται απόλυτο έλεγχο της λιπαρότητας,ότι δίνει ματ αποτέλεσμα και απορροφάται άμεσα.

Δεν απορροφάται άμεσα,Δεν ελέγχει λιπαρότητα και Δεν αφήνει ματ αποτέλεσμα!
Ναι,είναι αρκετά ενυδατική αλλά σε καμία περίπτωση δεν έκατσε στο δικό μου μεικτό δέρμα!
Αργούσε να απορροφηθεί και μέσα σε πολύ λίγο μου είχε εμφανίσει λιπαρότητα..οπότε ήταν πολύ καλή για κρέμα νύχτας γιατί όπως προανέφερα ήταν αρκετά ενυδατική!

Εδώ σας έχω να δείτε τι υπόσχεται αλλά και τα συστατικά της.


Συνοψίζοντας, θα πω ότι, δεν κάνει (κατά την δική μου άποψη) σε λιπαρές επιδερμίδες,εκτός κι αν την θές για κρέμα νύχτας (μιας που δεν έχει ούτε SPF! (γιατί??) ) αφού προσφέρει πολύ καλή ενυδάτωση!
Eπίσης,γιατί έχεις οινόπνευμα καλή μου?πφφ..

Α!Η τιμή της είναι κάπου στα 6Ε και μπορείς να την βρείς σε σούπερ μάρκετ αλλά και καταστήματα καλλυντικών.

Τιπ: Αν έχεις τέτοια κρέμα και δεν θέλεις να βάζεις μικρόβια μέσα κάθε φορά που τη χρησιμοποιείς ,ανοίξε το βαζάκι κανονικά και πριν βάλεις τα χέρια σου μέσα,βάλε τους λίγο οινόπνευμα!

Την έχεις δοκιμάσει??
Ποια είναι η δική σου άποψη?
Φιλιά πολλά και ευχήσου και συ μαζί μου να σταματήσει ο ήλιος να μας παίζει κρυφτό!Να βγεί έξω κανονικά να παίξουμε τσιγκολελέτα!
Αυτά!

xXx
Ευαγγελία


 Follow Me

15 σχόλια:

  1. Συμφωνώ μαζί σου! θέλω ήλιοοοοοο!!!!
    Τι έχει πάθει η Garnier και βάζει σε όλες τις κρέμες τις οινόπνευμα?
    Ωραίο ποστ Ευαγγελία μου, να ξέρω να μην την δοκιμάσω!!! Φιλάκιααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. την ειχα σε δείγμα με το δικό μου πρόσωπο επίσης μεικτό έβγαλε αρκετή λιπαρότητα και γι αυτό δεν την προτιμώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ούτε συνεννοημένες να ήμασταν! Ξέχασα να αναφέρω για το spf στο blog μου! Πάω.. :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα!!Τρέχααα!!
      Μα όντως!Το δημοσιεύω και τσούπ βλέπω το δικό σου!! :P
      Μεγάλα πνεύματααα

      Διαγραφή
  4. Εμένα μου άρεσε πάρα πολύ η συγκεκριμένη ενυδατική. Περιόρισε την λιπαρότητα μου και ταίριαξε όμορφα στον τύπο της επιδερμίδας μου!! Κρίμα που δε σε βόλεψε.. Αν θέλεις, μπορείς να δοκιμάσεις την la roche posay effaclar mat, έχω διαβάσει τα καλύτερα και θα την αγοράσω σε ένα μήνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία!!Αφού σου δουλεψε πάλι καλά!!
      Κρίμα γιατί και γω την ήθελα πως και πως!! :P
      Σε ευχαριστώ για την πρότασηη!! :D

      Διαγραφή
  5. Εμένα απ'τη σειρά βρίσκω πως μου ταιριάζει καλύτερα η ροζ, αν και έχω λιπαρή επιδερμίδα. Ωστόσο κι η πράσινη μ'άρεσε, αν και συμφωνώ στο ότι το αποτέλεσμά της δεν ήταν και όσο ματ θα έπρεπε, μιας και απευθύνεται σε λιπαρές επιδερμίδες. Πολύ ωραίο review, ήλιε έλα, μας έπρηξες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε τον κερατά!!Πάει και κρύβεται και στέλνει βροχές να πούμε!!
      Ναι ε?Η ροζ είναι για τις ξηρές κιόλας ε??

      Διαγραφή
  6. Συμφωνώ απόλυτα αν και για όλους λόγους ! Δε μου άρεσε καθόλου ! Τη χρησιμοιποιουσα το βράδυ μονο και μονο για να μην παει χαμένη..... Χάλια !!! :-ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ρε γαμώτο άσε...εγώ την έβαζα και πρωί αλλά με βαριά καρδιά!!

      Διαγραφή
  7. θα συμφωνήσω με όλες σας και εμένα μου φάνηκε λιπαρή.
    http://nickysbeautystarlight.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. και εμένα μου έκανε λιπαρότητα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ευτυχως που εκανες review!!!!
    και ελεγα να την αγορασω....
    με εσωσες!!! =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Love reading your comments!
Please Don't leave your links!