Σάββατο 24 Μαΐου 2014

The L'oreal Bazzar ~HAUL~

Γεια σααας!!!
Τι τέλειος που είναι επιτέλους ο καιρός??Αχ!

Τέλοσπάντων!
Αυτές τις μέρες,γινόταν ένα bazaar της L'oreal με πάααρα πολλά προϊόντα και αρκετά καλές τιμές (για να ξέρεις!) και είχα την τύχη να πάω!!(και λέω τύχη,γιατί μπαίνεις μόνο με πρόσκληση και ευτυχώς βρήκε μια φίλη μου!)
Πέρασα εκεί 2 ώρες! και άλλη 1 αναμονή αλλά πιστεύω άξιζε!
Πάμε να δούμε τι πήρα??
(όπως θα δείς είμαι μια καταστροφή!!Και άφησα και αρκετά πίσω μου..κλαψ!)

Ξεκινάω με αυτά τα 3 καθαριστικά προσώπου που τα βρήκα σε τιμή 2,5Ε,3Ε και 2Ε αντίστοιχα και τα πήρα να τα δοκιμάσω αλλά και να αφήσω στο χωριό μου να μην κουβαλάω κάθε φορά! ;)

Μετά,για τα μαλλιά,άλλο ένα μπουκάλι με το αγαπημένο μου λαδάκι μαλλιών (έχω άλλα 2 σπίτι..άντε 1,5!) στα 2,5Ε!!,ένα τζελ για υγρό λουκ με 1,5Ε και άλλο ένα κερί για το αγόρι μου πάλι με 1,5Ε.

 ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ!Μόλις το είδα φρίκαρα!!και έπρεπε να το κανω δικό μου!Έχω ακούσει τόσα και έπρεπε να το δοκιμάσω!Και ειδικά όταν το βρήκα στα 10Ε!!(είχε και το πακέτο με το σαμπουάν και το λάδι αλλά επέλεξα αυτό με τη μάσκα)

 Έπειτα,αν και δεν είχε μεγάλη ποικιλία από μακιγιάζ,εγώ αυτά που ήθελα τα βρήκα.Το πάνω είναι ένα primer (που το βρήκα στα 5,5Ε ) και δεν το είχα καν ακουστά αλλά ήθελα να το δοκιμάσω,το skin perfector που ήθελα επίσης μιας και έχω διαβάσει καλά λόγια (5,5Ε! ) και ένα μολυβάκι/σκιά ματιών που στην απόχρωση που είναι μου άρεσε και σαν highlighter κάτω από το φρύδι (2,50Ε)

Ακόμη,πήρα αυτή τη bb cream/αντηλιακό και την μάσκαρα για την μητέρα μου,αλλά φυσικά θα τα δοκιμάσω και γω!χαχα! (1,50Ε και 3,50Ε αντίστοιχα)
Τέλος,πήρα και ένα αντηλιακό λάδι της Garnier με spf30 και το BabyLips με κεράσι αλλά ξέχασα να τα βγάλω φωτογραφία!χιχι!!(3,50Ε και 2,50Ε)

Έκανα μεγάλη ζημιά στο πορτοφόλι μου αλλά τέρμα τα καλλυντικά για αρκετόοο καιρό!(ναι,καλά!)Ή μέχρι τα Χριστούγεννα που θα ξαναγίνει πάλι!αααν το πάρει το αυτί μου δηλαδή ή και το δικό σου!έχε το νου σου!

Σε αναμονή λοιπόν για reviews! 
Πάω να ξαπλώσω να ξεκουραστώ τώρα!χαχα!!

xXx
Eυαγγελία

 Follow Me


23 σχόλια:

  1. Καλά, που γινόταν κάτι τέτοιο και δεν πήρα καν είδηση? Και τις προσκλήσεις ποιός τις έδινε? Τέλειες αγορές κορίτσι, να τα χαρείς όλα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα κεντρικά γραφεία της Loreal!!
      Δεν ξέρω καν ποιος τις 'έδινε!!Εμένα βρήκε η θεία μιας φίλης μου!Και κει που ρώτησα,μου είπαν,από γνωστούς και φίλους γιατί δεν βγάζουν πουθενά ανακοίνωση!
      Σε ευχαριστώ πολύυ!!

      Διαγραφή
  2. Ok, zilepsaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!! Na ta xareis ola!!!! :D :D :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ τυχερή και πολύ ωραία όλα τα πραγματάκια που άρπαξες χιχι!
    Έχω το scrub και το χρησιμοποιώ ευλαβικά :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η μάσκα Mythic oil είναι φοβερή.. Θα σου αρέσει πιστεύω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι!θα της κάνω σκληροπυρηνικό τεστ drive!!μόλις επιστρέψω από διακοπές!χοχο!

      Διαγραφή
  5. Μεγειάααααααα σου κοριτσάκι!!!!!!Τέλειες αγορές!!
    Να ξέρεις ζήλεψα τρομεράαααααα!!χαχαχα!!
    θέλω κι εγώ προσκλήσειςςςςςςςς!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώωω!!
      χαχα!!
      Ρε άσε και γω πως βρήκα!!?αν δεν μου έλεγε η φίλη μου δεν θα παιρνα χαμπάρι!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχαααα όλα και με γεια σου!!!!!! Καλά πολύ τύχη!!! Δεν είχα ιδέα για το bazaar!!! Υπέροχες τιμές!!! Και πάλι με γεια σου!! :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με γεια!!!!!!!! τι ωραία που είναι να πετυχαίνεις τέτοιες τιμές! έχω το scrub 3σε1 πάντα μέσα στο μπάνιο μου, πολύ καλό! η μάσκαρα δεν μου άρεσε. Το primer δεν το έχω ξαναδεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τι καλά!!Και γω το θελα καιρό και δεν το χα βρεί!!
      Το primer ούτε και γω!!Για να δούμε!

      Διαγραφή
  8. Με γεια σου !! Είναι όλα υπέροχαααααα !!Έχω πάθει σοκ από τις τιμές !! Μακάρι να ήμουν και εγώ εκεί !!Υπάρχει κάποιος τρόπος για να ενημερωνόμαστε που συμβαίνουν τέτοιου είδους bazzar ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!
      Ρε γαμώτο όχι!Όπως μου 'πε μια κυρία εκεί στα ταμεία,από συγγενείς και φίλους ααααν ακούσεις!Δεν βγάζουν ούτε ανακοίνωση ούτε τίποτα!!

      Διαγραφή
  9. Τι τέλεια!!! Και πόσο τυχερή που βρήκες πρόσκληση!! Με γειά σου όλα!!! ;D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χαχαχαχαχαχ!!Δεν πειράζει ρε!!αμοιβαία τα αισθήματα!χαχα!!
    Σε ευχαριστώω!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απίστευτα προιόντα σε απιστευτες τιμες!!!!
    Να τα χαρείς όλα!!!!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. lucky u ! :)
    υπεροχες τιμες!
    ζηλεψα!!!
    να τα χαρεις οοολα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Με γεια σου πολύ ωραια πράγματα πήρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Love reading your comments!
Please Don't leave your links!