Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014

Loreal Ideal Glow-λάδι αισθησιακού καθαρισμού

Καλό Μήνα και Κρύες Καλησπέρεεες!!
τι κάνετεεε??

Σήμερα,θα σας πω την άποψή μου για το λαδάκι καθαρισμού της Loreal!!

Είναι σε αυτήν την όμορφη,πλαστική,πορτοκαλί συσκευασία με αντλία στα 150ml!

Mυρίζει πολύ όμορφα και για μένα είναι αρκετά αποτελεσματικό για το πρώτο βήμα του ντεμακιγιαζ!

Πατώντας 2 φορές την αντλία έχετε επαρκή ποσότητα για όλο το πρόσωπο αλλά και τα μάτια.

Απλώνετε κάνοντας μασάζ σε στεγνή επιδερμίδα και έπειτα βάζετε λίγο νεράκι (αυτό γίνεται σαν γαλάκτωμα) και κάνετε απαλό μασαζ ξανά.
Οι οδηγίες χρήσης λένε να το ξεπλύνετε με νεράκι,κανονικά,όπως θα κάνατε με οποιοδήποτε άλλο καθαριστικό.
Εγώ πάλι,αυτό που κάνω,είναι να το αφαιρέσω με λίγο χαρτί.

Κι επειδή πολύ μας ενδιαφέρει και το ντεμακιγιάζ ματιών,σας λέω πως δεν τα τσούζει και αφαιρεί την μάσκαρα αλλά θέλει ίσως και λίγο ακόμη προϊόν.Δεν χρειάζεται τρίψιμο,μιας και είναι λαδάκι και γλιστράει στην επιδερμίδα.

Έπειτα,σχεδόν πάντα συνεχίζω με κάποιο υγρό καθαριστικό προσώπου για τέλειο καθαρισμό.

Δεν καθαρίζει τέλεια,ειδικά αν έχετε κάποιο βαρύ μακιγιάζ αλλά όπως είπα είναι ένα πολύ καλό πρώτο βήμα!!
Λέει πως κάνει και για αδιάβροχο μακιγιάζ,εγώ έχω μόνο ένα eyeliner αδιάβροχο και το αφαιρεί σχετικά εύκολα.

Απαλό και ενυδατικό, δεν προκάλεσε κανένα ερεθισμό στο δέρμα μου αλλά ούτε και στην ακμή μου παρόλο που είναι λάδι. 

Το είχα βρει στο supermarket σε προσφορά 1+1 με 5-6Ε!
(και έχω ακόμη την άλλη συσκευασία)
Α!Δεν τελειώνει και εύκολα!

Το έχετε δοκιμάσει??Σας άρεσε??
Τα λέμε σύντομα με το #instaweek !!
Φιλάκιααα!!

xXx
Ευαγγελία

 Follow Me

9 σχόλια:

  1. Στο μόνο που δεν συμφωνώ είναι οτι δεν αφαιρεί τα πάντα μιας και στο δικό μου πρόσωπο με το μακιγιάζ που κάνω εγώ αφαιρεί κυριολεκτικά τα πάντα! :) Είναι πολύ καλό λαδάκι και ιδανικό για καθαρισμό πινέλων για foundation! :) Φιλιάααααα!!!! ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθαρισμό πινελων; δεν το έχω δοκιμάσει έτσι!
      Εγώ συνήθως βάζω μεικαπ και νιώθω ότι δεν έχω απόλυτα καθαρό πρόσωπο. Αλλά σίγουρα αφαιρεί πολλά!!

      Διαγραφή
  2. Ωραίο review.. Δε το έχω δοκιμάσει αλλά μπορεί στο μέλλον!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι!! Ειδικά αν το πετύχεις σε προσφορά! Είναι ένα πολύ καλό πρώτο βήμα!

      Διαγραφή
  3. Σκέφτηκα να το πάρω πολλές φορές αλλά κάτι με τραβάει πίσω, ίσως πρέπει να του δώσω μια ευκαιρία! φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ λέω να του τη δώσεις την ευκαιρία! Χε χε!
      Φιλάκια Νατασαααα!! :)

      Διαγραφή
  4. A δεν το ξεπλένεις??δεν μπορώ να το νιώθω πάνω στο δέρμα μου...ιου!!χαχαχ!
    Ακόμα και με το νερό να το ξεβγάλω νιώθω ότι δεν φεύγει και αφήνει ενα στρώμα...οπότε πλένω το πρόσωπό μου με gel!
    Γενικά μου αρέσει...αλλά με ενοχλεί που θολώνει τα μάτια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι βρε! Αφού το αφαιρέσω με το χαρτί, πλένω κανονικά το πρόσωπο μου με κάποιο καθαριστικό!

      Διαγραφή
  5. και εγώ α διαφωνήσω σε εμένα μου βγάζει τα πάντα, μα ΤΑ ΠΑΝΤΑ όμως, το λατρεύω, και κατέληξα πως είναι το αγαπημένο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Love reading your comments!
Please Don't leave your links!