Δευτέρα 20 Απριλίου 2015

Banana-Strawberry smoothie!!

Γεια σααας!!!
Χρόνια Πολλά!!!

Σήμερα έφτιαξα ένα γρήγορο smoothie 
και είπα να το μοιραστώ μαζί σας
για κείνα τα πρωινά ή τα απογεύματα που θέλουμε να την δούμε πιο υγιεινά
από το να φάμε τη σοκοφρέτα! ;)

Υλικά για 2 ποτήρια (150 θερμίδες)
-1 φλυτζάνι γάλα(250ml)
-1/2 φλ.φράουλες(βάλτε και παραπάνω γιατί εμένα τελικά υπερίσχυε η μπανάνα)
-1/2 μπανάνα
-1 κ.σ. γιαούρτι 1,5%
-1 κ.σ. μέλι (προαιρετικά)

*Μπορείτε να προσθέσετε και πάγο ώστε να τριφτεί στο blender και 
Δείτε το βίντεο και μόλις το φτιάξετε περιμένω σχόλια!!

φιλάκιααα
xXx
Ευαγγελία!

 Follow Me

7 σχόλια:

  1. Μιαμ μιαμ από τα αγαπημένα μου smoothies! Όντως η μπανάνα έχει πολύ έντονη γεύση και υπερισχύει, εγώ βάζω λίγη! Φιλιά πολλά κορίτσι :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πωπω φαινεται κολασμενο , θα το δοκιμασω σιγουρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Yummy!! Τα smoothies ειναι πεντανοστιμα και πολυ ευκολα και υγιεινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φαίνεται δροσιστικό!
    Θα το κάνω σίγουρα.
    Φιλάκια. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίο! Το δοκίμασα χτες λίγο παραλλαγμενο με μπανάνα και μια κουταλιά κακάο και βγήκε πολύ καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μόλις άρχισε να γουργουρίζει το στομάχι μου! Χαχαχα...
    Θα το δοκιμάσω σίγουρα!

    Πολλά φιλάκια,
    Μαρία από http://alternativebeautybymaria.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. το μόνο σωστό πράγμα που τρώω είναι τα φρούτα και είμαι smoothie lover <3 ! Συνήθως κάνω μόνο με φρούτα αλλά με έψησες να βάλω και γάλα! φιλια!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Love reading your comments!
Please Don't leave your links!